haa . haa

haa . haa
hey ! hello . thank you darl for visit my blog ! saya punya tak lah sehebat korunk . tapi saya berjaya buat blog ni dengan sendiri aw , aw . hee . btw ma age fifteen yers old. still young kan ? stay melaka . wany.mokk . . NS(◕‿◕) amat dihargai oleh saya .

Sunday 28 August 2011

shopping nak raye

*Lowat jew amoi blkng tuh , dah lah seksi .
hee
lisa . bes kelua dengan dia .  walau un kat sekolah susa nak nmpak ! 

fyza . huh dia ni . suka naw ajak ak bergambar  !  layan kan lah !

ni sayang aku

okey , okey ! time ni nak otw balek ! ni dalam bas  . time ni mang seronok lah ngah tdow  .  penat woh  . asal aku nak pejam jew . ada jew dua ekor amoi kat belakang menjerit , jerit ! peh naek angin aku . asal nak lelap bising jew . aku dah tak tahan ambek kaw kene maki ! lagi dia mengnjing aku . nseb bek dy trun awal . tdk dah kene bom taw !


; okey , okey . sangat seronok keluar dengan semua kat ats ni ! macam , macam karenah . lagi , lagi dak fyza . ngee . sory to say lah bro . naek kusut ak tgok ! herlina , nurul 's Dato . hahaha . sakan woh ! lisa , lisa dah beli kasut tapi menyesal nak beli kat padini . nasi dah jadi bubur ! terima jewlah ! cam new nak citer lagi ek . aku seronok sgt ! <3


No comments:

Post a Comment